El meu cos

“Vas dir-me: aquest
és el meu cos,
la meva sang".
MMM
Raó del cos
Tenc un cos,
la meva sang.
Teixits, pell i músculs.
Tenc greix per damunt de les meves possibilitats.
Òrgans, freqüències de vital importància.
 Ulls oberts, boca bacada, orelles tancades i nas petit
baix l'atenta mirada del llop "per menjar-te millor".
Tenc mans, colzes, avantbraços i muscles.
Tenc els dits del tacte per dirigir el moviment i
 aferrar-me fort de fora a dins.
Tenc cèl·lules microscòpiques,
 un ventre i un estómac per digerir els aliments.
M'engat
d'emocions que m'embriaguen.
Tenc fetge i pulmons per sobreviure
per damunt de les meves posibilitas.
Vesícula, pàncrees, glàndules
i duodè de dotze dits de llargària,
entre el jejú i l'ili.

Tenc un nom, tenc paraula.
Som pensament, sentiment i energia.
Tenc vulva i clítoris erèctil quan sento plaer,
quan no el sent, em dol l'ovari dret.
Tenc unes trompes de falopi i uns òvuls per engendrar vida.
Una melsa connectada directament amb la meva intuició
per escoltar-me.
Tenc un cervell per deixar de pensar.
Uns peus per arrelar-me i enlairar-me,
uns genolls per genollar-me i mantenir-me en peu i no caure.
 Tenc cames, fèmur, ròtula i peroné
moltes ganas de ballar,
moltes ganas de viure.
Tenc algun disgust i alguna distracció.
El verb per entendre i el sentit per orientar-me.
Continúo el meu camí de dona,
un viatge heròic de fora a dins.


Comentarios

Entradas populares