Un hivern a Mallorca

Benvinguts a la nostra casa en el aire

Amb en Joan vam decidir posar en dubte a George Sand i arrelar a la illa de la nostra infància per fer-nos grans a casa. Pel que fa a la feina, després de 5 temporades portant la producció de Soy Cámara. El programa del CCCB a finals d'any, em vaig despedir dels meus mestres i dels companys de feina. Amb ells, he aprés tot el que sé de moment i em sobren paraules per agrair-lis l'aprenantatge laboral. Però als trenta, he prioritzat el meu camí personal.

Avui he actualitzat el perfil de linkedin per virtualitzar la nova realitat i ara treballo com a autònoma real a l'agència de comunicació i marketing online I love me, capitanejada per Marta Bertrán, amb la que compartim lloc de naixement, Inca com a la ciutat natal, l'escola de la nostra infància, la passió per l'escriptura, el mar i l'entusiasme. També tenim un mail de contacte @iloveme.cat. Quan vaig començar a treballar, em va demanar que li explicàs la meva passió, fent referència al nom de l'empresa, i vaig presentar-me com a "Llicenciada en periodisme amb postgrau en guió per a programes d'humor i entreteniment. Apassionada de les paraules, el seu ritme, els seus accents, la cadència i els silencis. Ha publicat a revistes especialitzades, a diaris digitals, a poemaris i xarxes socials. Capaç de posar calma, estructura i bon humor allà on treballa i busca fins que troba la paraula que defineix el moment que està vivint".

Fent mudança emocional, em despedeixo d'aquesta ciutat que ens ha vist créixer durant més de 9 anys. En Joan ja fa més de 12 que transita bcn, a.k.a wcn en relació al nou projecte comú WCNFANZINE que ens permet sortir de la ciutat per la porta gran, al fons a la dreta. Ell, creatiu i creador, està a un bon moment laboral com dibuixa la seva web personal. I junts canviam d'espai, no partim per aturar, ho feim per continuar creant vida plegats.

Em trobareu il·lusionada aquí:

jmabrines@gmail.com

Comentarios

Entradas populares