Recital A Viva Veu

El col·lectiu Sa Tribu. Desembre 2015

Aquesta és la fotografía de l'encontre amb les paraules i de com Sa Tribu va trobant la seva veu. Aquest va ser l'acte de cloenda del taller d'escriptura creativa i oralitat que hem fet a Santa Margalida durant el 2015. Tot va començar quan vaig arribar a Mallorca, ara fa un any, i vaig anar a la biblioteca del poble, que està just davant de casa, per cercar un llibre i demanar si tenien algun curs de literatura. Vaig trobar el llibre que cercava, "El Mar" de Blai Bonet, i sobre els tallers per adults em van dir que els interessava fer-ne algun però que de moment no teníen res programat, així que que si presentava una proposta, obririen la convocatòria. Jo venia de Barcelona, d'haver fet recitals, cursos d'hipoesia i programar l'aparador però durant un any havia aparcat l'escriptura per la lectura i l'aparador per la coneixença personal. Ara tornava tenir ganes i coratge d'activar-me a l'illa de la meva infància, aquí que encara hi ha espais i coses per fer, vaig pensar. Així que dit i fet! Ens vam posar una data, vam fer la convocatòria, hi va haver deu persones interessades i vam començar a jugar amb les paraules a principis de primavera. I les persones que van entrar en timidesa però amb interès cap a la poesia, a final d'any es van atrevir a mostrar els seus texts en públic a l'auditori de La Vila. Així que estic contenta d'haver fet possible aquesta petita passa amb voltros: Xisca, Antònia, Margalida, Lucia, Roxana i Àgueda. Aquí podeu veure el vídeo del recital A Viva Veu que vam fer com a cloenda del primer cicle del taller que ... continuarà.

Comentarios

Entradas populares