Contacontes IllaSofia

 
Hem tastat la lluna!!! 

Dilluns, vaig poder anar a l'escoleta de na Sofia i juntes vam contar el conte "De què fa gust la lluna?". Me va encantar compartir passió amb els seus companys, veurer-li les cares d'emoció que tenen davant d'un joc òptic i com van transmete el seu repecte que al final com els animals del conte van tastar la lluna i cadascú va trobar-li el gust que més li agrada. Va ser un plaer immens compartir una estona amb les mestres de Xin-Xirineu: Centre de Suport Familiar que veuen créixer la meva filla cada dia i veure com acullen les seves necessitats i viuen moments innoblidables juntes. Vaig acabar observant embadalida el conte que contava na Sofia per recordar-ho quan em digui: "mamà, jo un dia vaig tastar la lluna, a què sí?"

I a més d'assentir, pugui aturar la vida un minut i demanar-li "i per tu, quin gust té la lluna?"
I amb la seva resposta podrem crear un conte nou.

Aprofito per enllaçar un text que vaig fer sobre els contes de 0 a 3 que també vaig comentar-ho a la ràdio quan tenia una secció en un programa sobre maternitats per comprendre i compartir la meva maternitat.

I aquí el vídeo animat del conte en castellà "¿A qué sabe la luna?" de Michael Grejneck editado por Kalandraka.

Comentarios

Entradas populares