Digue-m'ho en vers



Aquesta setmana Barcelona és poètica.


El passat dimarts vaig veure a l'illa de l'aire totes les "MUJERES" del poeta xilè Nicanor Parra. Mai és tard per conèixer un senyor que als 95 anys encara es declara antipoeta i escriu en vers sentiments compartits. El proper dilluns, a les 20h, a la programació de "Barcelona poesia" hi destaca una sessió oberta a la Casa dels Contes (C/Ramon i Cajal, 35) per a tots el que vulguin recordar la "Parranda Larga" de Nicanor i Neruda.


El proper dimecres 19 de maig, participaré al cicle POESIA VIVA de la Sala Vivaldi amb poemes propis en català. Tots estau convidats al número 5 del carrer Llancà (Plaça Espanya) de 18h a 20:30h.


A més he participat al concursos d'escriptura vertical del Timeout, de la Vanguardia i de la revista EÑE. Les tres convocatòries promocionen la poesia des de la tecnologia 2.0 (web o mòvil). Encara que jo sóc de les que escriu un missatge amb totes les lletres i la puntuació correcte, l'únic del que m'oblid amb l'escriptura manual és d'accentuar. Al blog de la Vanguardia han publicat el meu e-poema "MI MUERTE Y YO", et convido a que el llegeixis i deixis un comentari si et commou. I també pots trobar els microrelats introduint el meu nom al buscador del premi de la Revista Eñe, es pot votar i hi ha un premi de públic. Si el resultat d'aquests concursos és positiu, l'emoció no em permetrà dur-ho d'amagat i us faré cómplices de la meva alegria.
Moltes gràcies per escoltar-me.

Comentarios

Entradas populares