"Conjuguem el verb cuidar"

Retrat fet per l'alumnat d'IES Santa Maria. 2022

SOC COS

“Vas dir-me: aquest
és el meu cos,
la meva sang".
MMM
Raó del cos

Soc la que creix
la plena, la que minva
la que desapareix,
la minsa.
La dona que dóna
que reb i retorna,
que es fa present
amb la seva llum i les seves ombres.
Soc cos
gemec sense paraules,
convertida en donaocell,
au del paradís, hermafrodita 
que batega i floreix
que conjuga el verb cuidar
cuida i es deixa cuidar.
Sóc útern matern
Origen de vida
divina.
Mare-mar:
aquest és el meu cos,
la teva sang.

 


IES Santa Maria ha fet un projecte conjunt amb el departament de Literatura i Arts Plàstiques i la comissió de Coeducació adscrit a la campanya feminista "Conjuguem el verb cuidar". On l'alumnat ha creat els retrats d'algunes poetes exposats a l'institut durant el mes de març, coincidint amb el mes de la dona i de la poesia, i han llegit els poemes seleccionat. M'han arribat algunes fotos i la sorpresa i de veure'm representada al mural, juntament amb Ajo, Anna Gual, Irene X, Elvira Sastre i Ester Vallés. He de confessar l'alegria de rebre aquest regal i alhora el descobriment d'alguna altres poetes companyes que no coneixia i aquest projecte m'ha ajudar a descobrir. Gràcies, gràcies, gràcies per el regal.



Perque no ens oblidem que el 8 de març és cada dia a l'escola, a les cases, a les feines, a les famílies, al carrer, a les parelles i per tot arreu "conjuguem el verb cuidar" 💜

Comentarios

Entradas populares