DONA VIDA


Ara que tens 183 dies,
27 setmanes o 6 mesos de vida,
segons se miri.
Ara que has alenat 4.392 hores,
263.520 minuts
i vas sumant segons d'existència.
Ara que fa mig any que mos coneixem,
que te mir cada matí
que em despert amb tu cada nit,
que te don pit quan vols
-exclusiva i a demanda-.
Ara que seguim unides per un cordó invisible
i exhal amor a balquena
cada vegada que em somrius.
Ara que sent que ens entenem
i bategam alhora,
arriba el moment de la complementària
-blw en diuen-. 
I no sé si em ve de gust
anar tan aviat
o vull aturar el temps 
i disfrutar més d'aquests intants d'intimitat
on el temps s'atura i res importa més
que l'aquí i ara
a qualsevol lloc
amb tu als braços,
alletant-te;
compartint la vida
i el meu superpoder d'alimentar-te
i veure't créixer
embriagada d'amor i oxitocina.

Aquesta tercera experiència de maternitat, m’ha regalat tantes coses que mai m’hagués imaginat! Amb la primera maternitat vaig néixer com a mare, amb la segona vaig deixar anar l’ego de tot allò que havia après i ara a n’aquest moment d’acompanyar na Llum a la vida, he tornat a néixer com a dona amb totes les meves llums, ombres i clarobscurs. M’he sentit molt ben acompanyada per la meva parella, per la família i les amistats.

Estic agraïda de cada moment viscut, de dia, de nit, en cos, esperit i ànima amb tu als braços, al pit, al cor i a la boca. Les quatre parts del meu cos que t’acaronen. I hem passat temps, moltes hores juntes alletant, cuidant, mirant, contemplant i observant la vida per seguir aprenent com a família!

Aquesta Setmana Mundial de la Lactància Materna, segueixo maternant i alletant a la nostra filla “sempre que vol a qualsevol lloc” amb tanta passió com vaig fer-ho la primera vegada com mostra aquesta foto de Laura Jaume i el videopoema col.lectiu de lactància materna que vam fer amb les mares i els infants ara fa 6 anys: Viva la teta

Comentarios

Entradas populares