(a)les

(A)les. Nou disc La Fada Despistada.


A les que són creadores
A les que m’han ensenyat
A les que sempre m’inspiren

A les que m’han fet cantar.
A l'artista que guarda la lluna que viu a xiu kiu
A la que pinta i la que escriu 

A la poeta de guardia de grans i petits
que s'enfada i riu a la vegada.

A totes les dones que són invisibles

però mai han deixat de volar

Aquelles que lluiten per fer-se sentir
i a les que ni tan sols ho han imaginat.

Gràcies a les (a)les,
per voler volar allà on no hi ha por...  
Gràcies a les ales per saber volar 
a la imaginació.

A les que són inventores

A les que m’han estimat

A les dones que m’inspiren,
alè que em dona ales per volar. 


--
Ja has escoltat el nou disc (A)les de La Fada Despistada? Ja pots comprar les entrades per la presentació del nou espectacle per el proper 3 de gener de 2020 a Palma al Teatre Xesc Forteza a les 12h i a les 18h. Noltros ja tenim les nostres entrades. Fes-te amb les teves amb el crowfunding 👐 vkm.is/ales

Tenir la oportunitat de col·laborar a n'aquest projecte de Cecilia Adriana Giménez Pedrosa amb les il·lustracions de Rosa Mascaró (RdeRous) ha estat un regal enguany. Aquest 2019 quedarà a foc a la meva pell com l'any de la sororitat, de les dones, de la igualtat, del crit, de la veu, dels cercles de dones per crear, per canviar el món, del #metoo, del Som Tantíssimes i tantíssimes coses més!!!!


💜Gràcies a les (a)les per poder volar 💜

Comentarios

Entradas populares